Основи здоров'я

   ОСНОВИ ЗДОРОВЯ 5 КЛАС
19.03.2020
ТЕМА. Сам удома
ЗАВДАННЯ.
Опрацювати с.140-144
- Чому двері свого дому треба завжди тримати замкненими?
- Чому не можна відчиняти дверей незнайомим людям?
- Чи можна відчиняти двері, якщо за ними стоїть людина в міліцейській формі?
- Чому не варто вихвалятися перед друзями дорогими речами?
- Чому не можна залишати ключі під килимком або в інших легкодоступних місцях?
- Де їх найкраще зберігати?
Запам’ятай!
1. Завжди  тримай  двері  замкненими.
2. Не  відчиняй  дверей,  поки  не  впевнишся,  що  це безпечно.
3. Не  вихваляйся  дорогими  речами  перед  друзями, а  тим  паче  перед  сторонніми  людьми.
4. Не  залишай  ключі  від  квартири  під  килимком, в  інших  легкодоступних  місцях.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
разом з батьками визначати рівень безпеки своєї оселі за заданим
алгоритмом;
• називати два можливі способи проникнення зловмисників у дім;
• пояснювати, чому небезпечно не зачиняти дверей, відчиняти їх незнайомцям, залишати ключі у легкодоступних місцях, розповідати комусь про статки своєї родини;
Записати дослідження
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 26.03.2020
26.03.2020
ТЕМА. Сам надворі
ЗАВДАННЯ. С. 148-153
На  випадок,  коли  буваєш  на  вулиці  сам,  дотримуйся  правила
п’яти  «НЕ»,  складеного  для  дітей.
Н Е  розмовляй із  незнайомцями.
Н Е  сідай у  машину  до  незнайомців.
Н Е  бери нічого  у  незнайомців.
Н Е  звертай з  дороги  від  школи  до  дому.
Н Е  гуляй надворі  після того,  як  стемніло.
Розгляньте  мал.  С. 149-150.  Хто  з  героїв  казок  дотримується правила  п’яти  «НЕ»?  Як  його  порушили  інші  персонажі?
 Запитання для обговорення:
Чому на вулиці треба виглядати і поводитися впевнено (але не самовпевнено)?
Чому краще не показувати надворі плеєр, мобільний телефон, інші дорогі речі?
Чому краще минати безлюдні двори, парки та пустирі?
Запам’ятай!
1.  Незнайомець  —  це  будь-хто,  з  ким  тебе  не познайомили  батьки,  вчителі.
2.  Гуляючи  надворі,  поводься  спокійно  і  впевнено.
3.  Не  бери  з  дому  дорогих  речей,  які  можуть спровокувати  зловмисників.
4.  Увечері  уникай  безлюдних  дворів,  парків і  пустирів.
  Розташуй  свої  дії  за  рівнем  безпеки,  починаючи  з  найбезпечнішої.
Ти підеш  зі  школи:
а)  з  батьками;  б)  з  тим,  хто  скаже,  що  прийшов  за  дорученням  батьків; в)  з  другом; г)  з  тим,  хто  запропонує  покатати тебе  на  мотоциклі?
Ти  передусім  звернешся  по  допомогу  до:
а)  випадкового  перехожого;  б)  міліціонера;  в)  продавця чи  іншої  людини на  робочому  місці?
 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
1. Опрацювати § 26, скласти пам’ятку «Як діяти при зустрічі з незнайомцем».

ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 03.04.2020


09.04.2020
ТЕМА. У небезпечних місцях
ЗАВДАННЯ.
Продовжити фразу: «Одного разу зі мною (моїм другом, родичем, сусідом) трапилось таке...» і розказати про нещасний випадок з їхнього життя.
1.  Складіть  перелік  небезпечних  об’єктів,  які  є  у вашому  населеному  пункті.
2.  Намалюйте  план  вашого  села  або  мікрорайону. Позначте  ці  об’єкти  на  плані.
ІІІ.  Мотивація навчальної діяльності
Будівельні майданчики,  промислові підприємства,  кар’єри,  старі шахти,  катакомби,  покинуті й напівзруйновані  будинки  —  ось неповний перелік місць,  украй небезпечних для ігор  і розваг.  Адже можна ненароком  заблукати в  печері,  катакомбах  або  старій шахті,  впасти  з  висоти на  будівельному майданчику,  бути засипаним у кар’єрі або  заваленим  у  підвалі  старого  будинку.  Щороку  сотні  дітей,  які не  зважають  на  це,  гинуть  чи  отримують  важкі  травми.  Адже  врятуватись у деяких випадках,  наприклад,  коли тебе  засипало  піском, неможливо.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Завдання: Уяви,  що  твій  друг  вирішив  погратись  у  небезпечному  місці.  У  парах  потренуйтеся  відмовлятись  від небезпечних  пропозицій  і  відмовляти  від  цього  друга.
 Гра «Асоціація». Назвати асоціації зі словом «натовп». Пригадайте визначення:
натовп — це скупчення людей;
паніка — розгубленість, втрата контролю за своєю поведінкою, нездатність правильно оцінювати ситуацію та адекватно діяти;
евакуація — організоване виведення людей із небезпечної зони.
Керована дискусія. Запитання для обговорення:
-         Де може виникнути натовп?  
-         Причини виникнення натовпу.  
Загальні риси натовпу

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Скласти рекомендації на вибір - «Якщо ти зібрався у багатолюдне місце».  
  «Рекомендації щодо одягу»;
  «Рекомендації щодо взуття»;
  «Рекомендації щодо речей»;
  «Рекомендації щодо поведінки».
Рекомендації записати в зошит (фото)
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 16.04.2020
16.04.2020
ТЕМА. Земля  - наш спільний дім.
ЗАВДАННЯ.
"Навіть у кращих своїх мріях людина не може уявити нічого прекраснішого від природи."
У прадавні часи, коли на Землі з’явилися перші люди, на ній неподільно панувала матінка Природа. Вона давала все необхідне для життя: повітря, воду, харчі, одяг. Та водночас була джерелом багатьох небезпек: холоду, голоду, стихійних лих. З самого початку люди намагалися зробити своє довкілля безпечнішим і комфортнішим. Проте, змінюючи природне середовище, вони створювали не лише вигоди, а й додаткові небезпеки.
А як ми залежимо від природи? Давайте виконаємо крос-тест.
 Крос – тест.
На окремому аркуші паперу позначай свій маршрут, а потім перевір свій. Бажаю успіху!
1. Відомо, що середня тривалість життя первісних людей не перевищувала 30 років. Як ти вважаєш, причиною цього найчастіше був голод (4) чи хвороби (5)?
2. У середні віки мало хто з людей доживав до похилого віку. На твою думку, причиною смерті в ті часи частіше був голод (6) чи епідемії (7)?
3. Сучасні люди живуть значно довше, ніж їхні пращури. Як ти гадаєш, що сьогодні найбільш загрожує життю і здоров’ю людей: стихійні лиха (8) чи негативні наслідки технічного прогресу (9)?
4. Причиною передчасної смерті первісних людей найчастіше був голод. Велика здобич траплялася не щодня (2).
5. Неправильно.Вчені довели, що хоч первісні люди також хворіли, але головною причиною короткого життя було те, що хвора людина не могла добувати собі їжу й помирала від голоду (1).
6. З того часу, як людина навчилася сіяти хліб і вирощувати худобу, голод перестав бути головною причиною смерті. Адже маючи невелику ділянку землі та кількох свійських тварин, можна було прогодувати всю родину (2).
7. Правильно! Епідемії таких інфекційних хвороб, як чума, віспа, холера, раз у раз спустошували міста, країни, континенти. Мешканці середньовічних міст жили в умовах жахливої антисанітарії, наприклад, вони навіть не здогадувалися, що причиною хвороб є нечистоти, які люди виливали у річки і просто на вулиці. Не дивно, що інфекції швидко поширювалися (3).
8. Неправильно. Хоч природні катаклізми трапляються і сьогодні, люди навчилися у багатьох випадках передбачати їх (3).
9. Двадцяте століття назвали віком науково-технічної революції, яка принесла людству нечувані раніше вигоди: телефон, радіо, телебачення, автомобілі. Однак технічний прогрес має і зворотній бік. Дорожньо-транспортні пригоди, пожежі, аварії на виробництвах, забруднення довкілля стали найбільшими небезпеками для здоров’я і життя людей (10).
10. Ти дістався фінішу і переміг, якщо не зійшов з правильного маршруту.
"Природа! Ми нею оточені й охоплені непереможно, нам не вийти з неї",
- писав І.В.Гете.
А тепер  наведіть щонайменше по два докази на захист таких тверджень:
- Я люблю свою планету, тому що вона особлива.
- Я відповідальний за майбутнє своєї планети.
- Мене турбує доля всього живого на Землі.
- Найголовніший обов’язок людини – зберегти Землю придатною для життя.
- Земля – дім тих, хто живе сьогодні й житиме завтра.
Якщо природа зміниться настільки, що стане заперечувати існуванню ... людини ..., ніщо не вбереже її (людину) від долі динозавра".
Ці слова належать М.Ф. Рейменсу. Людина повинна виконувати певні правила сумісного співіснування на Землі:
 - Любити і шанувати Землю, яка благословляє життя і управляє ним.
- Вважати кожен день священним і святкувати зміну пір року.
- Не ставити себе над іншими живими істотами і поводитися так, щоб вони не зникали.
- Бути вдячним рослинам і тваринам за їжу, яку маємо.
- Не оскверняти багатств Землі виробництвом зброї.
- Не наживатися на багатствах Землі, а відновлювати їх.
- Споживати багатства Землі раціонально, бо всі земляни мають на них однакові права.
Світ прекрасний навколо тебе –
Сонце ясне і синє небо,
Птахи і звіри, гори і ріки –
Нехай він буде такий навіки!
Нехай людина добро приносить –
Бо світ навколо любові просить.
 Підсумок заняття.
1. Земля – спільний дім усіх народів, які її населяють. Нам не байдуже, як ставляться до природи в інших країнах, адже забруднення не знає кордонів. Воно поширюється з вітром, дощами, річками і морськими течіями.
2. Земля – спільний дім не лише людей, а й рослин і тварин, усього живого. Через споживацьке ставлення до природи вже зникло багато видів. Деякі види занесено до Червоної книги. Це означає, що вони перебувають на межі вимирання.
3. Земля – дім тих, хто живе сьогодні й житиме завтра. Нинішнє покоління має піклуватися не лише про себе, а й про своїх нащадків – дітей. онуків, правнуків.
 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
  с. 154-158 підручника, завдання с. 158 письмово (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 23.04.2020
23.04.2020
ТЕМА. Стихійні лиха.
ЗАВДАННЯ.
«Чи є життя на Марсі?»- запитували твої батьки в дитинстві у своїх батьків. Сьогодні ми знаємо, що немає. Єдине відоме нам місце у Всесвіті, де існує життя, це наша планета – Земля. Можна скільки завгодно мріяти про міжзоряні подорожі, та поки що ми не знаємо планети, на яку б людство могло переселитися, вичерпавши багатство своєї.
Земля – спільний дім для усіх народів, які її населяють, спільний дім не лише для людей, а й рослин і тварин, усього живого, дім для тих, хто живе сьогодні та житиме завтра.
На Землі існують три головні умови існування людини і суттєві чинники зміцнення її здоров’я: повітря, земля і вода. Поки цей вплив поширювався на дику природу, ніхто особливо не турбувався. Та з часом це стало загрожувати самій людині як біологічному виду. Адже люди, як й інші істоти, для свого здоров’я передусім потребують чистого повітря, води, їжі.
Як же сонце, повітря і вода загрожують людині? Яким чином?
Вони перебувають у постійному русі. Іноді переміщення в шарах атмосфери, морях або надрах Землі посилюються до такої міри, що виникають стихійні лиха, які призводять до величезних руйнувань і людських жертв.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Інформаційне повідомлення-казка: «Стихійні лиха».
«Діти, пригадайте українську народну казку «Котигорошко». Хто може назвати її персонажів?»  
Вирушив Котигорошко в дорогу і на своєму шляху зустрів багато перешкод. Раптом земля затремтіла, на дорогах з'явилися тріщини, будинки почали руйнуватися, дерева — падати, відчув він, що земля під ногами захиталася. Що це було?» (землетрус — сильні коливання земної поверхні, спричинені тектонічними процесами).
Пішов Котигорошко далі. Надворі рання весна, сонце пригріло, почалося танення снігу, швидко прибувала у річці вода. Замочив хлопець ноги, озирнувся навколо і бачить, що вода все прибуває і прибуває. Що відбувається?» (повінь — тимчасове підтоплення суші, спричинене підвищенням рівня води в річці чи в озері).
Подолав Котигорошко водні перепони і рушив далі через ліси і степи. Вирішив зупинитися на нічліг у селі. Враз знявся страшний вітер, почав вивертати з корінням дерева, зривати дахи з будинків. Блискавки розривали небо, злива не вщухала. Що це було?» (ураган (сильний вітер), гроза, злива — грізні атмосферні явища).

Завдання:   за допомогою підручника підготувати коротку розповідь на вибір:
  «Провісники стихійних лих»;
  «Як поводитися під час грози»;
  «Як поводитися під час повені».
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
 с. 158 - 163 підручника, завдання 3 с. 163 письмово (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)

До 30.04.2020

30.04.2020
ТЕМА. Відпочинок на природі.
ЗАВДАННЯ.
Біля води
Закінчується навчальний рік, попереду довгі літні канікули. Береги річок, морів, озер, ставків — чудові місця для відпочинку, а плавання — один із найкорисніших видів руху. Однак не забувай, що відпочинок біля води потребує особливої обережності.
Напередодні літа ми зосередимося на тому, як передбачати небезпеки й уникати їх на берегах водойм, як не розгубитися і надати першу допомогу тому, хто перегрівся чи обпікся на сонці, переоцінив свої сили і кличе на допомогу.
Кожний четвертий потерпілий на воді — це хлопець чи дівчина віком до 16 років.
Безпечний пляж
Передусім слід обрати безпечне місце для купання. Адже не кожна водойма чи ділянка берега підійде для цього.
Назви ознаки а) безпечного і б) небезпечного пляжу:
1) знак «Купатися заборонено»;
2) розлитий бензин, бите скло, інше побутове сміття;
3) тваринницька ферма, вигін для випасання худоби;
4) чистий берег (пісок, галька);
5) корчі у воді;
6) рятувальна служба, буйки, що обмежують акваторію для купання;
7) береги, укріплені бетонними плитами;
8) міст, причал, інші гідротехнічні споруди;
9) обривистий берег, стрімка течія;
10) замулене дно, зарості очерету.
До уваги любителів засмагати
Повітряні й сонячні ванни — найпопулярніші види загартовування, а легка засмага свідчить про те, що влітку ти чудово відпочив. Але засмагати треба обережно! Передусім пам’ятай про це, коли збираєшся до моря. Дехто першого ж дня перебуває на сонці забагато часу і цим псує собі решту відпочинку.
Опіки, теплові та сонячні удари — не дивина серед відпочивальників, які нехтують порадою лікарів не ходити на пляж з 10-ї до 16-ї години і збільшувати час перебування на сонці поступово, починаючи з 5—10 хвилин.
Останніми роками лікарі частіше попереджують про небезпеку сонячних променів і радять любителям засмагати користуватися сонцезахисними кремами та спреями. Вони й від опіків захистять, і засмага буде рівномірнішою (мал. 96). Сонцезахисні креми та спреї мають різні ступені захисту. У перші дні відпочинку користуйся тими, які мають ступінь захисту вище 20.
Якщо не вдалося уникнути опіку, шкіра почервоніла і болить, оброби уражені ділянки засобом для лікування поверхневих опіків і кілька днів захищай їх від сонця. У разі сильних опіків, коли плечі, спина, живіт, руки, ноги вкрилися пухирями, слід звернутися до лікаря. Проколювати ці пухирі у жодному разі не можна.
Ще один обов’язковий атрибут на пляжі — головний убір: капелюх, панама, бейсболка чи бандана. Він вбереже тебе від теплового і сонячного удару. Пам’ятай: голову треба неодмінно захистити!
Потренуйтеся надавати домедичну допомогу у разі теплового чи сонячного удару. Якщо хтось відчув слабкість, сонливість, головний біль, спрагу, нудоту, дій так, як показано на мал. 97:
• відведи потерпілого у затінок;
• розстебни йому комірець, зніми з нього взуття;
• змочи обличчя і голову холодною водою або поклади на голову щось мокре й холодне;
• обмахуй його рушником чи газетою;
• дай випити мінеральної води;
• повідом медичному працівнику.
Чотири «надто небезпечно»
Ось чотири «надто небезпечно», які міжнародна організація Червоний Хрест радить добре пам’ятати всім, хто збирається купатись. Небезпечно плавати, коли:
• ти надто втомлений;
• ти надто далеко від друзів чи від берега;
• тобі надто холодно;
• тобі надто жарко.
1. Чому небезпечно запливати за обмежувальні буйки?
2. У чому небезпека підводного каміння?
3. До чого можуть призвести жарти у воді, наприклад, якщо хтось без потреби кличе на допомогу або нишком підпливає під когось і хапає його за ноги?
Коли діти не вміють добре плавати, вони використовують надувні круги, матраци та автомобільні камери. Але вітер, хвилі і течія можуть підхопити надувний матрац і віднести далеко від берега, а відтак перекинути його .

Не купайся без нагляду дорослих!
Перші уроки плавання
Перші уроки плавання завжди присвячують умінню триматися і відпочивати на воді.
Найлегше відпочивати в положенні «медуза» (мал. 99, а). Це під силу навіть тим, хто не вміє плавати. На невеликій глибині набери в легені (не у живіт, це важливо!) повітря і затримай дихання. Лягай на воду, розслабивши руки і ноги. Тіло спочатку почне занурюватись, але за кілька секунд неодмінно спливе на поверхню.
Після цього спробуй положення «зірочка» (мал. 99, б). Лягаючи на воду, набери в легені повітря, широко розведи руки і ноги, щоб твоє тіло нагадувало форму зірки. Це збільшить його плавучість, воно менше занурюватиметься.
І нарешті, навчись відпочивати, лежачи на спині. Для цього набери в легені повітря, розведи руки в сторони і лягай головою на воду так, щоб у воді були й вуха (мал. 99, в). Не лякайся, якщо спочатку тіло занурюватиметься. Ця поза потребує тренування. Ти триматимешся на воді лише тоді, коли зможеш повністю розслабитись і почнеш вільно дихати.
Небезпечні ситуації на воді
На воді трапляються ситуації, з якими непросто впоратися і досвідченому плавцеві. Особливо небезпечна судома. Якщо зсудомило ногу, треба на кілька секунд зануритися з головою у воду, випрямити ногу й сильно потягнути рукою ступню за великий палець на себе (мал. 100, а).
У водоймах, де багато рослин, пливи на самій поверхні води, намагаючись не робити різких рухів. Коли руки або ноги заплутались у водоростях, прийми положення «медуза» і звільнися.
Якщо тебе захопило течією, не намагайся боротися з нею. Пливи за течією, поступово, під невеличким кутом, наближаючись до берега.
Допомога тому, хто тоне
На жаль, тонуть не лише плавці-початківці. Найбільший ворог того, хто почав тонути, — паніка. Тому думай про те, що боятися пізно, треба діяти. Поклич на допомогу.
Намагайся не піднімати голову і руки над водою. Пам’ятай, що вага тіла у воді набагато менша, ніж у повітрі. Не бійся занурити голову — з’явиться додаткова сила, що виштовхуватиме тебе з води. Подивись на вправних плавців: вони пливуть, тримаючи голову у воді, і лише на мить повертають її вбік, щоб зробити вдих. Верблюд не такий вправний плавець, але коли йому доводиться перепливати річку, він лягає на бік, щоб «потопити» свої горби й набути додаткової плавучості.
Якщо ти побачив, що людина тоне, допоможи їй. Простягни руку (тільки у тому разі, якщо стоїш на мілині або тебе хтось міцно тримає), кинь їй надувний матрац або іграшку чи рятувальний круг, сповісти рятувальників або поклич на допомогу дорослих.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
 с. 164 - 171 підручника, завдання с. 170 письмово (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 07.05.2020
07.05 2020
ТЕМА. Узагальнення з теми «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»
ЗАВДАННЯ.

Тест № 04 (Основи здоров’я 5 клас)
Узагальнення з теми  «Безпека в побуті і навколишньому середовищі»
Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)
1. Які стихійні лиха найчастіше трапляються в Україні?
а) Землетруси             б) Цунамі
в) Торнадо                   г) Град

2. Уяви, що ти йдеш полем. Почалася гроза. Ти:
а) Сховаєшся під дерево  б) Почнеш бігти
в) Знайдеш заглиблення  г) Будеш стояти на місці

3.  У який час НЕ можна засмагати?
а) Зранку                        б) В обід
в) У вечері                      г) Ніколи

4. Коли НЕ можна купатись?
а) Коли ти втомлений                         б) Коли гарна погода
в) Коли рятувальників немає поряд  г) Коли друзі не купаються

5. Вибери правильний номер щоб викликати пожежників:
а) 101                     б) 102
в) 103                     г) 104

6.  Як ми можемо захистити природу?
а) Залишати сміття в лісі            б)  Вмикати без потреби світло
в) Здавати макулатуру                г) Розпалювати у парку вогнище
ІІ рівень (1 бал)
7. Дай визначення поняття
«Трикутник вогню» -  _________________________________________________
____________________________________________________________________

8. Чому вогонь спалахує з більшою силою, коли відчиняють двері, вікно?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Заповни таблицю
Горючі речовини Важкогорючі Негорючі речовини


а)гума, б)бензин, в)пісок, г)скло, ґ)солома, д)тканина, е)дерево, є)газ,
ж)папір, з)цегла
ІІІ рівень (1,5 бала)
10. Заповни таблицю
Безпечний пляж Небезпечний пляж

1) знак «Купатися заборонено»;
2) розлитий бензин, бите скло, інше побутове сміття;
3) тваринницька ферма, вигін для випасання худоби;
4) чистий берег (пісок, галька);
5) корчі у воді;
6) рятувальна служба, буйки, що обмежують акваторію для купання;
7) береги, укріплені бетонними плитами;
8) міст, причал, інші гідротехнічні споруди;
9) обривистий берег, стрімка течія;
10) замулене дно, зарості очерету

11. Розташуй свої дії за рівнем безпеки, починаючи з найбезпечнішої.
Ти підеш зі школи:
а) з батьками;
б) з тим, хто скаже, що прийшов за дорученням батьків;
в) з другом;
г) з тим, хто запропонує покатати тебе на мотоциклі?
____________________________________________________________________
IV рівень (3 бала)
12.  Пригадай, як треба поводитись, коли залишаєшся вдома сам.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
   письмово (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 14.05.2020
14.05 2020
ТЕМА. Повторення теми «Соціальний добробут»
ЗАВДАННЯ.
С.172 підручника
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
 с. 172 підручника, завдання  письмово (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)

До 21.05.2020




ОСНОВИ ЗДОРОВЯ 6 КЛАС
17.03 2020
ТЕМА. Правила користування водогоном, тепловими мережами
ЗАВДАННЯ.
Система водопостачання
Система  водопостачання  являє  собою  комплекс  споруд  для забезпечення  споживачів  водою  в  необхідних  кількостях  і  необхідної  якості.  Система  водопостачання  має  бути  надійною,  без перерв або погіршення її якості в неприпустимих межах.
Основними  елементами  системи  водопостачання  є водозабірні  споруди,  за  допомогою  яких  здійснюється  прийом  води  з  природних  джерел, насосні  станції,  що  подають  воду  до місць  її  очищення,  зберігання  або  споживання,  споруди  для очищення  води,  водоводи  і  водогінні  мережі,  що  слугують  для транспортування і подачі води до місць її споживання.
Залежно  від  місцевих  природних  умов  та  характеру  споживання  води,  а  також  залежно  від  економічних  чинників схема  водопостачання  може  значно  змінюватись.  На  схему водогону  впливає  джерело  водопостачання:  його  потужність, якість  води  в  ньому,  відстань  від  нього  тощо.  Іноді  для  одного  населеного  пункту  чи  об’єкта використовується  декілька природних джерел.
♦ Історична довідка про розвиток водопостачання
Перші  згадки  про  систему  водопостачання  або  про  самий  перший  водогін  дійшли
до нас з давніх-давен. Знайдені письмена, папіруси й глиняні таблички із записами про  цілі  комплекси  й  системи  водопостачання  для  поливів  полів  та  громадських справ.  У  стародавній  державі  Урарту  була  знайдена  споруджена  в  VII  ст.  до  н.  е. каналізаційна  система,  яку  використовували  для  відводу  води  шляхом  самопливу на значні відстані.

Самий перший справжній водогін з'явився у Стародавньому Римі в 312 році до н. е.
Його довжина становила 16,5 км. Цензор Аппій Клавдій у будівництво водогону навіть
вклав власні кошти. Громадяни були йому за це дуже вдячні, адже раніше люди носили дощову, ключову, річкову воду та зберігали її у великих ємностях у своїх будинках.
Невідомо  коли  з  явився  перший  водогін  у  Києві.  У  документальних  джерелах  він
вперше згадується на початку VII ст. Тоді джерельну воду з київських гір підвели до
католицького  домініканського  монастиря.  У  VIII  ст.  було  споруджено  Подільський
водогін.  Ця  система  складалася  із  дерев'яних  труб,  з'єднаних  залізними  муфтами.
Коли вона перестала функціонувати, точно не відомо. У XX ст. було знайдено лише залишки  труб  цієї  системи.  У  водогінній  системі  Подолу  вода  подавалася  із  водозбірника, до якого самопливом надходила з джерел з-під Андріївської гори.
Джерела води в сільській місцевості

Міські  жителі  так  звикли  до  централізованого  водопостачання,  що  не  замислюючись  користуються  всіма  перевагами  цивілізації.  Але  багато  людей,  що  проживають  у  невеличких селах,  ще  досі  користуються  такими  джерелами  води,  як  ко­
лодязі, колонки, джерела тощо.

Очищення  води  —  це  видалення  з  води  небажаних  домішок  і  елементів.  Існує  багато  методів  очищення,  які  можна  розподілити по групах:
  • механічні  (проціджування,  відстоювання  й  фільтрування);
  • фізико-хімічні (кип’ятіння, дистиляція);
  • біологічні.
Найбільш  дешеве  механічне  очищення  застосовується  для  видалення  механічних  домішок.  Основні  методи;  проціджування,  відстоювання  й  фільтрування.  Застосовуються  як  попередні етапи.
Хімічне  очищення  застосовується  для  видалення  з  води розчинних  неорганічних  домішок.  При  обробці  води  реагентами  відбувається  їх  нейтралізація,  видалення  розчинених сполук, знебарвлення й знезараження води.
Фізико-хімічна  очистка  застосовується  для  одночасного очищення  води  від  дрібних  частинок,  домішок,  розчинених сполук.  До  фізико-хімічних  способів  відносять кип’ятіння, дистиляцію.
Біологічні  методи  застосовуються  для  очищення  від  розчинених  органічних  сполук.  Метод  заснований  на  здатності мікроорганізмів розкладати розчинені органічні сполуки.
Сьогодні  із  загальної  кількості  стічних  вод  механічного очищення  зазнають  68  %  усіх  стоків,  фізико-хімічного  3  %, біологічного  —  29  %.  У  перспективі  передбачається  підвищити  частку  очищення  біологічним  методом  до  80  %,  що  покращить якість води.
Найбільш сучасні методи очищення води — обробка сріблом, озонування, ультрафіолетове опромінення.






Методи очищення
води


Механічні
Проціджування,
відстоювання,
фільтрування


Фізико-хімічні
Кип'ятіння, дистиляція, обробка сріблом,
озонування,ультрафіоле -тове опрмінення


Біологічні
Засновані на здатності мікроорганізмів розчиняти органічні  сполуки

 











4. Правила користування водогоном в оселі.
Аварії на водогоні. Дії в аварійних ситуаціях

Зручно, коли в будинку є водопостачання: і гаряче і хо-лоляе. Якщо водогін  виходить
 з ладу вода – може затопити помешкання  і,  як  наслідок,  завдати  великих  збитків  усій  родині  та  сусідам.  Бувають  випадки,  коли  причиною  затоплення є неправильне користування водогоном і каналізацією.

Правила користування водогоном та каналізацією:
  • не  засмічуй  каналізацію  —  не  кидай  в  унітаз  сміття, харчові відходи тощо;
  • щоб  на  кухні  не  забруднювався  зливний отвір  раковини, слід  використовувати спеціальну  решітку,  що  затримує  харчові відходи;
  • завжди  після  користування  водою  закривай  крани,  стеж,  щоб вода не капала;
  • не  залишай  без  нагляду  воду,  що  ллється.  Набираючи  ванну,  періодично  перевіряй,  чи  вода  не  перелилася  через край.

Дії  в  аварійних  ситуаціях  (наприклад,  розрив  труби  чи зламався кран):
перекрити  воду  за  допомогою  вентилів  водопостачання,  які є у квартирі;
  • повідомити про аварію батьків;
  • зателефонувати  до  житлово-експлуатаційної  організації  та викликати майстрів;
  • якщо  вода  ллється  на  підлогу,  слід  підставити  відра  або інші ємності для збирання рідини, витерти підлогу.
5.  Теплові мережі

Будова теплових мереж
Неможливо  уявити  наші  оселі  без  батарей  центрального  опалення.  Теплова  мережа  являє  собою  складну  розгалужену систему  трубопроводів  для  транспортування  та  розподілу  гарячої  води  або  пари  —  саме  ними  обігріваються  наші  домівки  холодної пори року.
Правила користування тепловими мережами
Обслуговування  та  експлуатацію  опалювальних  систем здійснюють  фахівці  —  робітники  комунальних  підприємств міста.  Але  кожен  мешканець  має  слідкувати  за  належним  станом  опалювальних  систем  у  своїй  оселі.  Своєчасно  повідомляти  ремонтні  служби  про  пошкодження  опалювального  обладнання,  замінювати  зношені  труби  та  батареї  центрального опалення.
Дії  в  аварійних  ситуаціях  (наприклад  розрив  труби  чи
протікання батареї опалення):

  • перекрити  подачу  опалення  за  допомогою  вентилів  (якщо вони є у квартирі);
  • повідомити про аварію батьків;
  • зателефонувати  до  житлово-експлуатаційної  організації  і викликати майстрів.
6.Економія води

 Сьогодні  третина  людства  зазнає  труднощів  із  доступом  до  питної  води.  І  це  не
лише Африка та Азія, але й деякі регіони США й Середземноморського узбережжя.
Уже сьогодні в США з являються міста-примари, залишені людьми через відсутність
прісної води.
У  багатьох  країнах  грунтові  води  викачуються  зі  швидкістю,  що  в  декілька  разів
перевищує швидкість їх відновлення.
У  2030-2035  роках  кількість  людей  з  обмеженим  доступом  до  питної  води  збіль­
шиться до 3 млрд осіб.
Тонесенька цівка води, що витікає з крану за добу, становить утрату 150 л води.

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Створення агітаційної листівки на вибір
«Бережи воду!»;
«Будь обережним удома!»;
«Мій дім — моя фортеця».

ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 31.03.2020
31.03.2020
ТЕМА. Правила користування електричними приладами
ЗАВДАННЯ.
Усі електричні прилади приводяться в дію електричним струмом. Щоб не вразив електричний струм, не сталося пожежі, слід додержуватися правил безпечного користування електроприладами.
   Перш ніж користуватися електроприладом, уважно прочитати інструкцію.
   Користуватися тільки справними електроприладами. Перш ніж увімкнути електричний прилад, пильно оглянути його. Переконатися, що він справний: штепсельна вилка ціла, на ній немає крапель води, провід не пошкоджено тощо.
    Не вмикати в одну розетку одночасно кілька електроприладів. Це призводить до перегрівання проводів, підведених до розетки. Виникає небезпека загоряння ізоляційного матеріалу.
    Не заповнювати водою електроприлади, увімкнені в електромережу; не користуватися ними у вологому приміщенні чи перебуваючи у воді.
    Не торкатися мокрими руками штепсельних розеток, вимикачів, увімкнених в електромережу, настільних ламп та інших електроприладів і не витирати їх вологою серветкою; не опускати палець у воду, яку нагрівають електроприладом. Перш ніж мити електроприлад, обов’язково вимикати його.
 Якщо перегоріла лампочка, перш ніж замінити її, слід вимкнути освітлювальний прилад з розетки або знеструмити його.
    Не торкатися одночасно ввімкненого електроприладу й металевих труб або батарей опалення.
    Не залишати без нагляду ввімкнені в розетку електроприлади. Коли виходиш з дому, обов’язково їх вимикай.
    Небезпечно користуватися саморобними електроприладами, з оголеними проводами без штепсельних вилок, з пошкодженою ізоляцією (ніколи не торкатися оголеного проводу).
 Якщо під час роботи електроприладу з’явилися тріск, іскріння, треба негайно вимкнути прилад із розетки або знеструмити його.
 Про помічені неполадки в електроприладах, оголені й погано ізольовані проводи розповісти дорослим. Несправності може усунути тільки спеціаліст-електрик.
Учись правильно вмикати електроприлад у мережу та вимикати з неї, якщо шнур відокремлено від електроприладу.
Якщо помешкання облаштовано електричною плитою:
    додержуватися інструкції щодо користування плитою;
    не перевіряти нагрівання електроконфорки рукою;
    не залишати без нагляду ввімкнену плиту;
    не користуватися плитою для обігрівання помешкання.
 Висновок
Електроприлади — наші помічники в побуті. Слід додержуватися правил безпечного користування ними. Порушення правил може призвести до ураження електричним струмом і пожежі.
 Завдання
1. Яких правил слід додержуватися під час користування електроприладами?
2. Чому небезпечно користуватися електроприладами у вологому приміщенні?
3. Розкажи, як вмикатимеш у розетку та вимикатимеш електричний прилад, якщо шнур відокремлено від нього.
4. До яких наслідків може призвести нехтування правилами безпечного користування електроприладами?
  Ситуаційні завдання
Як діятимеш, якщо:
• у ввімкненому в розетку телевізорі щось затріщало та зникло зображення?
• у настільній лампі перегоріла лампочка?
 Моделюй — набувай життєвих навичок
1. Під наглядом дорослих учись правильно й безпечно користуватися електроприладами доти, доки робитимеш це впевнено.
2. Перевір, чи записаний у домашньому довіднику номер телефону пожежної охорони. Якщо ні, запиши і запам'ятай його.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Проект
Разом з дорослими виконай проект «Бережемо електроенергію» за поданим або власним планом.
1. Якими електроприладами та пристроями облаштована оселя (освітлювальні прилади, електрочайник, телевізор, музичний центр, магнітофон, пральна машина, холодильник, пилосос, комп'ютер тощо).
2. Які електроприлади та пристрої використовують у домашньому господарстві (доїльний апарат, дриль, газонокосарка, кущоріз тощо).
3. Дізнайся, скільки електроенергії спожито за один місяць.
4. Розроби з дорослими заходи щодо збереження електроенергії. Наприклад:
• вимикати електроприлади за собою;
• вимикати електроприлади, які забули вимкнути дорослі;
• не вмикати освітлювальні прилади, коли можна обійтися без додаткового світла.
5. Поспостерігай за лічильником. Коли цифри в ньому змінюються швидко, а коли — повільно?
6. Дізнайся, скільки електроенергії спожито за один місяць після ощадливого використання.
7. Порівняй отримані дані з попередніми.
8. Зроби висновки. Результати дослідження запиши.

ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 03.04.2020


07.04.2020
ТЕМА. Правила користування газовими приладами.
ЗАВДАННЯ.
Опрацювати матеріал підручника с. 115-117 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Виконати завдання 1-4 письмово, с. 117 підручника (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)

До 14.04.2020
14.04.2020
ТЕМА. Безпека  під час користування засобами побутової хімії
ЗАВДАННЯ.
Опрацювати матеріал підручника ст 118-121 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Виконати завдання 3 письмово, с. 121 підручника (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 21.04.2020


ТЕМА. Пожежна безпека оселі.
ЗАВДАННЯ.
Опрацювати матеріал підручника ст 122-128 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Виконати завдання 9, с. 128 підручника (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 28.04.2020

28.04.2020
ТЕМА. Проживання у промисловій зоні.
ЗАВДАННЯ.
Опрацювати матеріал підручника ст 129-134 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Виконати завдання 1,2, с. 134 підручника (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 05.05.2020
05.05.2020
ТЕМА. Безпека руху велосипедиста.
ЗАВДАННЯ.
Опрацювати матеріал підручника ст 135-140 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Виконати завдання 1,2, с. 140 підручника (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 12.05.2020
12.05.2020
ТЕМА. Поведінка у екстремальних ситуаціях.
ЗАВДАННЯ.
Опрацювати матеріал підручника ст 141-147 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Виконати завдання 1, с. 147 підручника (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 19.05.2020
19.05.2020
ТЕМА. Узагальнення з теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі».
ЗАВДАННЯ.
Тестові завдання до розділу 1 «Здоров’я людини»
 Варіант 1
І рівень 1.
Позначте правильну відповідь
 Відсутність загрози життю та здоров’ю людини називається: а) безпекою б) небезпекою в) катастрофою г) хворобою
 2. Доповніть перелік Природні чинники, які впливають на здоров’я людини – це ______________
3. Позначте кілька правильних відповідей Екологічними проблемами довкілля є: а) забруднення атмосферного повітря б) вирубування лісів в) пожежа в житловому будинку г) дорожньо – транспортна пригода
 ІІ рівень 2
1. Доповніть схему і наведіть приклади видів небезпек
2. Оберіть правильні відповіді: Життєві навички, сприятливі для здоров’я: а) дотримуватися режиму дня б) завжди задовольняти власні бажання в) керувати своїми почуттями г) завжди поводитися так, як пропонують друзі д) вміти відмовитися від небажаних пропозицій
 3. Позначте кілька правильних відповідей Складові соціального середовища – це а) атмосферне повітря б) школа в) транспорт г) родина д) друзі
ІІІ рівень
1. Поділіть ризики на три групи Переохолодження, пропуски уроків без поважних причин, відмова від огляду лікаря, конфлікт з другом, паління, комп’ютерні ігри, знайомство з друзями в мережі Інтернет, порушення правил дорожнього руху Фізичні ризики Психологічні ризики Соціальні ризики Небезпеки Природні Соціальні Повені, ….. Аварії, ….. Натовп, ….. 3
2. Позначте правильні твердження а) технічний прогрес робить життя людини комфортнішим б) вздовж автомагістралей шкідливе повітря в) людина не може змінити стан навколишнього середовища г) друзі впливають на поведінку і спосіб життя людини
3. Купуючи зимове взуття, я зверну увагу на _____________________________________________________________
ІV рівень
1. В літній спекотний день друзі збираються в туристичний похід по морському узбережжю. Складіть перелік одягу і речей , які необхідно вдягнути і взяти з собою, щоб уникнути перегрівання._______________________________________________________ ________________________________________________________________
2. Продовжіть фразу: Навіть якщо небо затягнуте хмарами, шкіра людини може «обгоріти», тому що_________________________________________________________
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Виконати завдання (фото виконаного завдання).
ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)
До 26.05.2020
26.05.2020
ТЕМА. Повторення теми «Здоровя людини».
ЗАВДАННЯ.
Опрацювати матеріал підручника ст 156-157 
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Виконати завдання (фото виконаного завдання).

ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ (viber)


Основи здоровя   7 клас
17.03.2020
ТЕМА: "Найближче оточення людини. Вплив родини і друзів. Підліткові компанії"

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника ст 93-95 

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-6 письмово, с. 95 підручника (фото виконаного завдання).

ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 24.03.2020
31.03.2020
ТЕМА: "Хвороби цивілізації Куріння рак"

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 25  ст 96-99 за написанням таблиці ст 98

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-7 письмово, с. 99 підручника (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 06.04.2020

07.04.2020
ТЕМА: "Профілактика захворюваннь що набули соціального характеру. Причини і наслідки вживання наркотиків. "

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 26 з записом основних понятть 

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-6 письмово, с. 102 підручника (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 13.04.2020
14.04.2020
ТЕМА: "Наркотична залежність. "

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 27 з записом основних понятть 

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-9 письмово, с. 107 підручника (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 21.04.2020


21.04.2020
ТЕМА: "Невідкладна допомога при наркотичному отруєнні. "

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 27 з записом основних правил надання першої допомоги 

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-2 письмово, с. 107 підручника ( моделювання життєвих навичок) (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 28.04.2020

28.04.2020
ТЕМА: "Поширення ВІЛ інфекції в Україні та світі. "

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 28 з записом основнихм шляхів передачі і не передачі ВІЛ  

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-8 письмово, с. 110 підручника (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 05.05.2020

05.05.2020
ТЕМА: "Профілактика туберкульозу. "

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 30 з записом основних ознак та шляхів передачі і не передачі туберкульозу  

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-7 письмово, с. 117 підручника (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 12.05.2020

12.05.2020
ТЕМА: "Профілактика туберкульозу. "

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 30 з записом основних ознак та шляхів передачі і не передачі туберкульозу  

Домашнє завдання:  Виконати завдання в парі та опрацювати фотоіллюстрації ст 117 підручника (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 19.05.2020

19.05.2020
ТЕМА: "Узагальнення знаннь з теми соціальна складова здоровя . "

ЗАВДАННЯ: виконати тести на ст 120-122   

Домашнє завдання:  повторити вивчений матеріал підручника (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 26.05.2020

Основи здоровя   8 клас
17.03.2020
ТЕМА: "Небезпека ВІЛ,інфекціями, хворобами, що передаються статевим шляхом"

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника ст 90-92 

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-7 письмово, с. 92 підручника (фото виконаного завдання).

ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 24.03.2020

02.04.2020
ТЕМА: "Безпека в побуті та навколишньому середовищі. Безпека на дорозі."

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 21 з записом основних понятть  

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-8 письмово, с. 101 підручника (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 09.04.2020
09.04.2020
ТЕМА: "Організація дорожнього руху."

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 21   

Домашнє завдання:  Виконати ситуаційні завдання та розібрати малюнки1-8 письмово, с. 101 підручника (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 16.04.2020

16.04.2020
ТЕМА: "Мотоцикл і безпека."

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 22 з записом правил безпеки пасажира мотоцикліста   

Домашнє завдання:  Дати відповіді на питання 1-6 ст 105-106 письмово Виконати ситуаційні завдання та розібрати малюнки письмово, с. 106 підручника (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 23.04.2020

23.04.2020
ТЕМА: "Екологічна безпека."

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 23 з записом основних забруднювачів навколишнього середовища    

Домашнє завдання:  Дати відповіді на питання 1-7 ст 111 письмово Виконати ситуаційні завдання та розібрати малюнки письмово, с. 111 підручника (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 30.04.2020

30.04.2020
ТЕМА: "Атмосферні забруднення та їх вплив на здоровя ."

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 24 -25 з записом основних атмосфернихзабруднювачів навколишнього середовища    

Домашнє завдання:  Дати відповіді на питання 1-5 ст 115 письмово Виконати ситуаційні завдання та розібрати малюнки письмово, с. 115 підручника (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 07.05.2020

07.05.2020
ТЕМА: "Правова відповідальність ізакони України ."

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 26 з записом основних  прав та обовязків неповнолітніх     

Домашнє завдання:  Дати відповіді на питання 1-10 ст 1243 письмово Виконати ситуаційні завдання та розібрати малюнки письмово, с. 124 підручника (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 14.05.2020


14.05.2020
ТЕМА: "Захист від кримінальних небезпекю Протидія торгівлі людьми. ."

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 27-28 з записом основних понятть    

Домашнє завдання:  Дати відповіді на питання 1-6 ст 127 та 1-9 ст 132  письмово Виконати ситуаційні завдання та розібрати малюнки письмово, с. 124 підручника (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 21.05.2020

21.05.2020
ТЕМА: "Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань ."

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 29 з записом основних понятть    

Домашнє завдання:  Дати відповіді на питання 1-9 ст 138   письмово Виконати ситуаційні завдання та розібрати малюнки письмово, с. 138 підручника (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 28.05.2020

Основи здоровя   9 клас
17.03.2020
ТЕМА: "Цінність родини. Готовність до сімейного життя"

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника ст 108-111 

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-10 письмово, с. 111 підручника (фото виконаного завдання).

ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 24.03.2020
31.03.2020
ТЕМА: "Репродуктивне здоров я молоді"

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 23  ст 112-114 

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-6 письмово, с. 114 підручника та ситуаційні завдання  (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 06.04.2020

07.04.2020
ТЕМА: "Запобігання захворюваннь що передаються статевим шляхом .ІПСШ"

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 24 з записом таблиць    

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-8 письмово, с. 117 підручника та ситуаційні завдання  (фото виконаного завдання).


ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 13.04.2020

14.04.2020
ТЕМА: "ВІЛ СНІД. Проблема людини і проблема людства"

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 25 з записом таблиць    

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-8 письмово, с. 124 підручника та ситуаційні завдання  (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 21.04.2020

21.04.2020
ТЕМА: "Епідемія ВІЛ інфекції /СНІДУ.- загроза людству"

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 26 з записом основних понять.    

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-9 письмово, с. 130 підручника та ситуаційні завдання  (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 28.04.2020

28.04.2020
ТЕМА: "Безпека як потреба людини. Види загроз"

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 27 з записом основних загроз людству таблиця  ст 132-134.    

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-9 письмово, с. 135 підручника та ситуаційні завдання  (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 05.05.2020

05.05.2020
ТЕМА: "Національна безпека України"

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 28 з записом основних сфер національної безпеки   таблиця  ст 137-139 .    

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-10 письмово, с. 140   (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 12.05.2020

12.05.2020
ТЕМА: "Глобальні проблеми породжені діяльністю людини."

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 29 з записом основних глобальних проблем    таблиця  ст 143-144 .    

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-10 письмово, с. 145-146   (фото виконаного завдання).



ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 19.05.2020


19.05.2020
ТЕМА: "Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки.."

ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника параграф 30 з записом основних понять екологічного законодавства   таблиця  ст 150 .    

Домашнє завдання:  Виконати завдання 1-10 письмово, с. 153   (фото виконаного завдання).




ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИКОНАННЯ У ПРИВАТНІ ПОВІДОМЛЕННЯ  (viber, messenger, instagram) ДО 26.05.2020

Комментариев нет:

Отправить комментарий